با شرکت در نمایشگاه تمام بودجمون هدر رفت!
صرف هزینههای بسیار برای شرکت در نمایشگاه گریز ناپذیر است. اما میتوان از هدر رفتن بودجه و عدم موفقیت در این حضور جلوگیری کرد.
هدف
وقتی هدف مشخص باشد مسیر برای حرکت نمایان میشود. اولین گام برای هر کاری و علیالخصوص شرکت در نمایشگاه آگاهی در مورد کسب و کار است. چرا و با چه هدفی این کسب و کار را بنا کردهاید؟ قادر به پاسخگویی نیازهای مشتری و مخاطب هستید؟ اصلا چه چیزی برای ارائه دارید و چگونه میخواهید به این مهم برسید؟ پاسخ دادن به چرایی رسالت کسب و کار و اهداف شما اولین کاریست که باید بکنید. وقتی هدفی مشخص داشته باشید میتوانید مسیری برای رسیدن به آن هدف مشخص کنید تا از هدر رفتن بودجه و زمان و انرژی جلوگیری کند. نقطه ایدهآل خود را برای پایان نمایشگاه مشخص کنید.
بازار هدف
بازار منطقه خود را بشناسید و نمایشگاهی را برای حضور انتخاب کنید که مناسبترین گزینه برای شما باشد. شرکت در نمایشگاه زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که آگاهانه انتخاب شده باشد.
ارتباط در نمایشگاه
دلیلی برای توقف افراد کنار غرفه باشید. روی گشاده میتواند دلیلی خوب برای ایستادن رهگذران در کنار غرفه شما باشد. جذب رهگذر و بازدید کننده عام و تبدیل او به مشتری وفادار از آوردههای نمایشگاه است.
فوت و فنهای اجرای بی نقص حضور در نمایشگاه را به طور مفصلتر میتوانید در ویدئو بیابید. نمایشگاه کوتاهتر از آن است که با اشتباهی کوچک بتوان خرابش کرد. برای جلوگیری از هدر رفتن بودجه، برگزاری بهتر نمایشگاه و تحقق اهداف شغلی با ما همراه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید