همکاری شایق و خانه صمت | بازتاب دستاوردهای اخیر شایق در رسانههای خبری
همکاری بی نظیر شایق با خانه صمت جوانان خراسان رضوی و اتفاقات پس از آن!
تجربه شیرین یک همکاری و همراهی
اوایل مهرماه سال 1402 بود که همکاری ما با خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خراسان رضوی، آغاز شد. اما، خانه صمت جوانان چه مجموعهای است و در راستای چه هدفی تاسیس شده است؟ اگر بخواهم توضیح کوتاهی در ارتباط با خانه صمت جوانان، به شما ارائه دهم، در واقع باید بگویم، این مجموعه یکی از فعالترین و البته تاثیرگذارترین مجموعههای استان خراسان رضوی است که با داشتن اهداف والا در راستای کارآفرینی و پویایی هرچه بیشتر جوانان در حال فعالیت میباشد. یکی از اصلیترین هدفهای این مجموعه، کمک به ارتقاء فرهنگ کارآفرینی جوانان به منظور آگاهی مردم از اهمیت نقش کارآفرینی جوانان در تقویت توان اقتصادی، سیاسی، علمی کشور است.
سوالی که حالا برای شما پیش میآید، احتمالا این است که شایق، در چه زمینه ای با این مجموعه همکاری میکند؟ ما (شرکت شایق)، افتخار داشتیم تا به عنوان مدیر تبلیغات و رسانه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خراسان، در مسیر توسعه، همراهشان باشیم.
با همراهی و همکاری قلبی شرکت شایق، توانستیم نقش بسزایی در توسعه روزافزون این مجموعه از خود برجای بگذاریم. از طراحی تخصصی وبسایت رسمی خانه صمت تا تمامی فعالیت های مرتبط با حوزههای برندینگ، مارکتینگ و تبلیغات در بسترهای متفاوت.
همچنین، ما افتخار داشتیم تا در نشستها و همایشهای مهم و علنی خانه صمت حضور داشته باشیم و فعالیتهای ایشان را در شبکههای اجتماعی و همچنین وبسایت رسمی خانه صمت جوانان به آدرس himtykh.com منعکس سازیم.
در این نشست ها افراد صاحب نام زیادی حضور داشتند که حضور در کنار این عزیزان، برای من باعث افتخار است.
طی نشست هایی که در خانه صمت تشکیل شد، شاهد حضور عزیزانی مثل جناب آقای محمد حسین روشنک، ریاست محترم کانون کارآفرینی؛ جناب آقای سعید کیشانی، هیئت مدیره خانه صمت، جناب آقای شریعتی، ریاست خانه صمت و مدیرعامل شهدین؛ جناب آقای رضا حمیدی، موسس و ریاست محترم فرش مشهد، چرم مشهد و نان مزرعه، پتوی لاله، حوله یاس و دیگر عزیزان صاحب نام، بودیم.
همچنین با افتخار، در آخرین نشست رسمی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خراسان، توانستم به عنوان سخنران افتخاری این نشست با موضوع “آموزش پرسونال برندینگ”، در جمع بیش از 120 نفر از مدیران، صنعتگران، کارآفرینان و تمامی اعضای هیئت رئیسه محترم خانه صمت، حضور پیدا کنم. در این جلسه ارزشمند، موضوعاتی پیرو، مسائل روز دنیا در زمینه پرسونال برندینگ و اهمیت این نوع از برندینگ را به عزیزانی که همراه ما بودند، تدریس کردم. اشتیاق این عزیزان و پرسش و پاسخهای افراد حاضر در این نشست، موجب ارزشمندی هرچه بیشتر این نشست گردید که از این بابت بسیار خرسندم.
در پایان این مراسم به یادماندنی، حکم رسمی انتصاب من، زهرا شایق و شرکت فرداد ارتباطات شایق به عنوان مدیر تبلیغات و برندینگ خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خراسان، توسط شخص آقای محمدحسین روشنک، ریاست محترم کانون کارآفرینی به اینجانب اهداء گردید.
🔷سخنان صاحب نظرانی که در این نشست همراه ما بودند را در ادامه میتوانید مطالعه کنید:
سخنان جناب آقای محمدحسین روشنک، رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی در رابطه با این جلسه:
نظر مهندس رضا حمیدی-مالک گروه صنعتی مشهد چرم مشهد، فرش مشهد، فرش نگین و پتوی لاله در رابطه با این نشست:
با تشکر از شما و همه عزیزانی که همراه ما هستند.
دیدگاهتان را بنویسید