دوره 16 ترند کسب و کار در چشم انداز سال 1402

در دوران پس از پاندمیک فرصت های شغلی و شیوه های درآمدزایی دستخوش تغییرات بسیاری شده اند و بدیهی است که هماهنگ شدن با این تغییرات کلید ماندگاری کسب و کارها ، چه قدیمی و چه نوپا، در دنیای امروز است. در این دوره به بررسی 16 ترند کسب و کار و فرصت های بازار در سال های 1402 و 1403 می پردازیم.

2,500,000 تومان

دوره 24 تکنیک تبلیغات

آمارها حاکی از این است که مردم روزانه در معرض بیش از 5000 تبلیغ مختلف قرار می گیرند؛ بنابراین طبیعتاً در دنیای پر رقابت امروزی تبلیغات، روش های قدیمی نیاز به بازنگری و بازنویسی دارند. ما در این دوره 24 تکنیک نوین و پرطرفدار تبلیغات را به صورت مشروح برای شما گردآوری و ارائه کرده ایم.

2,100,000 تومان

دوره 7 استراتژی رشد بیزینس

توضیحات این دوره؛ در این دوره به بررسی 7 تکنیک رشد بیزینس تان پرداختیم. فرقی نمیکند که شما
محصول محور هستید یا خدمات محور ، سال هاست در بازار فعالیت می کنید یا به تازگی کسب و کار
خود را راه اندازی کرده اید. اینکه با توجه به شرایط فعلی باز ار هدف خود، چه استراتژی هایی باید در بازار
به کار بگیرید موضوعی هست که در دوره 7 استراتژی برای رشد کسب و کارتان به آن می پردازیم.

2,000,000 تومان

دوره دیجیتال برندینگ

پیش از هر چیز به این فکر کنید که چی باعث شده، شما به عنوان یک خریدار، هنگام ورود به فروشگاه، از میان بسیاری از نام ها و برند ها، تمایل داشته باشید که از یک برند مشخص و قدیمی خرید کنید؟ این دقیقا مبحثی است که در این دوره به شما آموزش داده می شود.

6,000,000 تومان
مقدمه

شروع فعالیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ مستلزم دانشی است که بتوان از آن برای پیش‌برد اهداف شغلی استفاده کرد. در دنیای امروز و وابستگی افراد به دنیای دیجیتال، تبلیغات نیز در این بستر کارآمدتر است. با ظهور کسب و کار های آنلاین و فراگیر شدن استفاده از اینترنت برای فروش، اهمیت آموزش در این زمینه بیش از پیش هویدا شده است. با شرکت در دوره‌های مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات می‌توان مصمم‌تر به سمت موفقیت گام برداشت.

مارکتینگ

مارکتینگ یا بازاریابی طیف گسترده‌ای از برنامه‌هایی است که بر اساس مخاطب و رسانه و نیاز بازار سعی در مطابقت کسب و کار شما با بازار دارد. در این فعالیت، با شناخت نیاز و تمایلات مشتری و شناخت نیاز بازار و پتانسیل آن به فروش یا عرضه‌ی محصول یا خدمات آن خواهیم پرداخت. مارکتینگ مسیری برای برقراری ارتباط با مشتری در جهت انتقال ارزش کالا یا خدمات ایجاد می‌كند. اين فرآيند براي رساندن محصول يا خدمت به دست مشتري نهايي انجام مي‌شود. شركت در اين دوره نقطه عطف موفقيت شغلي شما محسوب میشود.

برندینگ

عملي بازاريابي است كه به پويايي برند، شكل مي‌دهد. شناخته شدن توسط مخاطبین و اعتمادسازی برای آنها می‌تواند گام موثری در افزایش سودآوری باشد. دوره برندینگ کارشناسی شده و موفق، می‌تواند شما را به اولین گزینه برای مشتری تبدیل کند. اگر می‌خواهید مشتری اولین برندی که از فروشنده طلب می‌کند، محصول شما باشد باید از برندینگ خوبی برخوردار باشید. برندینگ آنلاین شامل فنونی است با آموزش آنها می‌توانید در جای کسب و کار خود را در ذهن مخاطب جا کنید.

تبلیغات

تبليغات با هدف تاثير گذاشتن بر روي مشتري و ترغيب آنها به استفاده از محصول يا خدماتي خاص اجرا مي‌شود. دوره تبلیغات در دنیای رسانه و دهکده‌ی جهانی می‌تواند شما را به خیل عظیمی از مخاطبان متصل کند. به دلیل استفاده‌ی روزانه‌ی افراد از اینترنت و رسانه‌های تصویری موقعیت خوبی برای دیده شدن محصول یا خدمات شما وجود دارد. شركت در دوره‌های مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات مي‌تواند زمينه ساز موفقيت روزافزون كسب و كار شما باشد.