تبلیغات چجوری انجام بشن؟ درون سازمانی یا برون سپاری
انجام تبلیغات و برندینگ در دنیای امروز پا به عرصهی مجازی گذاشته و اینترنتی شده اند. تا به حال به تبلیغات و برندینگ کسب و کار خود فکر کرده اید؟ برای دورن سازمانی یا برون سپاری اقدام تبلیغاتی خودتان اقدام خواهید کرد یا این مسئله خطیر را به دیگران خواهید سپرد؟ برای پاسخ دادن به سوال باید به عوامل مختلفی در کسب و کار و نیروی فعال و حوزهی تبلیغات و… دقت کرد.
نمیتوان یک نسخهی واحد برای برون سپاری کردن یا درون سازمانی بودن تبلیغات تمامی مجموعهها پیچید. گاهی برون سپاری کردن با صرفه اقتصادی روبرو است و گاهی برعکس. همهی اینها به ابعاد و گستردگی کسب و کار شما و چگونگی فیلد انتخاب شده برای تبلیغات ارتباط دارد. برای انتخاب بین دورن سازمانی یا برون سپاری، این محتوا را از دست ندهید.
درون سازمانی
اگر شرکت و مجموعه ای بزرگ هستید با یکی دو نفر نیروی تبلیغات و تولید محتوا نمیتوان به تبلیغات مناسبی دست یافت. اگر بنا بر انجام همهی کارها توسط خود شما و عدم برون سپاری است، باید دپارتمان تبلیغات خود را احداث کنید. تیمی منسجم و کار بلد از افرادی با مهارت های گوناگون در زمینه های تولید محتوا و تبلیغات که با شناخت نیاز جامعه و محصول شما بهترین ها را برای کسب و کار شما رقم بزنند. این دپارتمان بدون دانش مدیریت تبلیغات راه به جایی نخواهد برد.
برون سپاری
برای یکدست انجام شدن تمامی قالب های اجرایی در تبلیغات، از سپردن هر قسمت به یک نفر خودداری کنید. تیمی را بیابید که تمامی خدمات مورد نیاز شما را ارئه دهد. این کار باعث میشود تمامی تبلیغات شما از یک تفکر غالب تبعیت کنند و یک دست باشند. در انتخاب تیم دیجیتال مارکتینگ به خاطر داشته باشید که آنها باید از مهارت لازم برای طراحی استراتژی، سناریو نویسی مشخص و اجرای بی نقص قالب های مختلف تبلیغات اینترنتی و محیطی برخوردار باشند تا از انتخاب بین درون سازمانی یا برون سپاری پشیمان نشوید.
دیدگاهتان را بنویسید