بعد از دیدن این ویدئو شکست در نمایشگاه ممنوع!
شرکت در نمایشگاهها فرصتی ویژه برای تبلیغات به شمار میآیند. تنها صرف زمان و هزینهی بسیار برای برگزاری نمایشگاه و عرضهی محصول یا خدمات کافی نیست. عوامل گوناگونی برای موفقیت وجود دارند. با ما همراه باشید با شعار شکست در نمایشگاه ممنوع!
برای شیوه مدیریت غرفه و بهبود عملکرد شما در نمایشگاه میتوان به نکات زیر اشاره کرد:
استراحت در غرفه ممنوع!
زمان حضور شما در غرفه نمایشگاه، فرصت خدمت به مشتریهاست. این فرصت را ساده از دست ندهید. در اختیار مشتری باشید و با صبر و حوصله به سوالاتش پاسخ دهید. جلب اعتماد مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان عادی به مشتریهای وفادار با توجه شما به دست میآید.
2. بازی کردن با گوشی ممنوع!
سردرگم و بی تفاوت بودن شما و دیگر همراهانتان در غرفه، احساس بی مسئولیت بودنتان را به مشتری القا میکند. بگذارید مشتری از علاقهی شما به حضور در نمایشگاه و خدمت رسانی به او با خبر شود. بخندید و خوش اخلاقترین ورژن خودتان را به مشتری نشان دهید.
3. خسته شدن ممنوع!
تکرار و تکرار و تکرار جملات تکراری میتواند برای عوامل شما در نمایشگاه کسل کننده باشد. به عنوان مدیر یک مجموعه به آنها امید و انگیزه بدهید و از انتقال خستگی به مشتری جلوگیری کنید. نمایشگاه فرصتی کوتاه برای رقم زدن موفقیتی طولانی است، آن را از دست ندهید.
4. شلخته بودن ممنوع!
استفاده از رنگ سازمانی برای لباسی متحدالشکل میتواند به غرفه نمایشگاه شما سر و سامان بدهد. علاوه بر تبلیغات، ظاهر غرفه نیز برای جدب مشتری کارآمد خواهد بود. غرفه داران را آگاه، شیک پوش و دلسوز انتخاب کنید. کسی که در غرفهی شما ایستاده است میتواند معرف برند شما باشد.
دیگر عوامل دخیل برای رسیدن به شعار شکست در نمایشگاه ممنوع را میتوانید در ویدئو بشنوید و برای شرکت در نمایشگاههای بعدی از آنها استفاده کنید. کسب و کار شما لایق برترینهاست، فرصتها را از دست ندهید.
دیدگاهتان را بنویسید