سود کل سال شرکت شما فقط با حضور در یک نمایشگاه
نمایشگاه نه تنها فرصتی برای ارائه محصول تازه و برقراری ارتباط با مشتریان است، بلکه فرصتی است برای رشد اقتصادی و سرمایه گذاری برای کسب و کار شماست. طبق آمار برخی شرکتها تنها در زمان محدود نمایشگاه سود کل سال شرکت را به دست میآورند. سودی معادل 365 روز کار تنها در مدت زمان محدود و 3-4 روزهی نمایشگاه! این کار غیر ممکن نیست. فقط نیاز به دانش و آگاهی دارد که ما در این فرصت بخشی از آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
بازار هدف
میتوان با در هم آمیختن هنر و خلاقیت، فرصت محدود نمایشگاه را برای حذف واسطهها و بالفعل کردن مشتریان بالقوه استفاده کرد. برای یافتن مشتریان جدید و نگه داشتن مشتریان قدیمی نیاز به آگاهی در مورد نیازها و خواستههای آنها دارید.
تبلیغات حرفهای
حضور در نمایشگاه را قبل، حین و بعد از نمایشگاه با پوشش تصویری و از طریق رسانههای گروهی در اختیار دیگران قرار دهید. مخاطبانی که فرصت حضور در نمایشگاه را پیدا نکردهاند با پیگیری اخبار شما میتوانند در جریان امور قرار بگیرند. در واقع در اختیار گذاشتن اخبار، سرمایه گذاری شما محسوب خواهد شد.
ثبت اطلاعات
ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان به شما امکان داشتن لیستی از مشتری بالقوه و بالفعل را میدهد که در فرصتهای دیگر به سراغشان بروید.
نمایشگاه ها فرصتی مغتنم برای برندینگ کسب و کار شما نیز هست. حضور در معرض دید عموم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان مجازی فرصت آشنایی با برند را به دیگر مخاطبان و دنبال کنندگان خواهید داد. منحصر بودن شیوه حضور شما در نمایشگاه میتواند نماد، رنگ سازمانی و یا محصول شما را در ذهن بازدیدکنندگان ثبت کند. با جا خوش کردن گوشهی ذهن افراد میتوانید به مرور از آنها مشتریهایی وفادار بسازید. برای دریافت سود کل سال شرکت در سه روز، دیدن این ویدئو و استفاده از فوت و فنهای یاد شده را از دست ندهید.
دیدگاهتان را بنویسید