6 روش حرفهای و بدون نقص برای تبليغ موفق در نمايشگاه
حضور در نمايشگاه تجربهای خوب و فرصتی مناسب برای معرفي كسب و كار شما به ديگران است. اين فرصت میتواند زمينه ساز همكاری با توزيع كنندهها، برقراری ارتباط با مشتری، معرفی محصول، بررسی عملكرد رقبا و… باشد. با اين 6 روش تبليغ موفق در نمايشگاه، از فرصت به وجود آمده بهترين استفاده را بكنيد.
1. شروع تبليغات پيش از نمايشگاه
قبل از شروع نمايشگاه تبليغات را شروع كنيد تا تمامی مخاطبين شما فرصت تصميم گرفتن برای بازديد از غرفه شما را داشته باشند. به چند عكس از حضور در نمايشگاه اكتفا نكنيد. از اين فرصت برای تبليغ موفق در نمايشگاه و جذب مخاطب جديد و معرفی محصولات تازه به مخاطبين قديمی نهايت استفاده را بكنيد.
2. دعوت حضوري از مشتريان
دريافت كارت دعوت بصورت حضوري حداقل يك هفته قبل از برگزاری نمايشگاه اين امكان را به مشتريان میدهند تا با برنامه ريزی دقيق و فراغ بال از غرفهی شما ديدن كنند.
3. مهم بودن چاپ در تبليغات
اينكه تبليغات شما به فضای مجازی ختم نشود و برای مخاطب قابل لمس باشد تاثير مثبتی در موفقيت تبليغ در نمايشگاه دارد. اقلام چاپی و تبليغات در اين زمينه هنوز هم براي برخی از افراد قابل اعتمادترين راه به نظر میرسد.
4. پوستر درون نمایشگاه
درون نمایشگاه نیز تبلیغ غرفه شما ادامه دارد. با طراحی و نصب پوستر در نمایشگاه مشتری را به سمت غرفهی خود هدایت کنید.
5. تخفیف
ارائهی تخفیف در نمایشگاه میتواند به حاضرین احساس متفاوت بودن با کسانی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردهاند را بدهد. تخفیف میتواند هدیهای باشد از طرف شما به مشتری، به پاس حضورش در نمایشگاه و بازدید از غرفهی شما.
6. هدایای ویژه برای بازدیدکنندگان
هدف این هدیه این است که ارتباط با مشتری را حفظ کرده و توجه آنها را جلب کند. این هدیه را میتوان به بازدیدکنندگان خاص هدیه کرد و همراه آنها به خانه رفت! مشتری با هدیهی شما محال هست به این زودیها شما را از یاد ببرد.
دیدگاهتان را بنویسید