رشد تجارت الکترونیک و تبدیل شما به برند معتبر
.گزارش کاملی از کسبوکار خود در رسانه های اجتماعی قرار دهید. رسانه های اجتماعی برای استخدام نیروهای جدید و معرفی کسبوکار شما به عنوان یک برند کارفرمایی معتبر بسیار حائز اهمیت است. این کار میتواند کسب و کار شما را به سمت رشد تجارت الکترونیک سوق دهد.
شراکت با مدارس؛ همکاری با دانشگاهها و کالجها از طریق طرح هایی مانند کارآموزی راهی عالی برای یافتن استعدادهای برتر جوان است.
روی آموزش سرمایهگذاری کنید؛ آموزش برای به روز رسانی نیروی کار و جذب نیروی جدید بسیار مهم است.
با بازنشستگی نیروی کار قدیم و روند نزولی افزایش جمعیت، تعداد نیروی کار کمتر خواهد شد. ایجاد ساعات کاری انعطافپذیر، مشاغل پارهوقت و موقت برای نگهداشتن نیروی کار مسنتر و جذب نسل جدید از اقداماتی است که میتواند به تعادل نیروی کار کمک کند.
بهرهوری خود را افزایش دهید. برای جبران کمبود نیروی کار، به دنبال راههایی برای افزایش بهرهوری از طریق سرمایهگذاری در تجهیزات، فناوری و بهرهوری عملیاتی باشید.
رشد تجارت الکترونیک:
رشد بازارهای مجازی اینترنت و دستگاههای تلفن همراه به طور کامل نحوه خرید مصرف کنندگان را تغییر داده است.
کاری که بیزینس شما میتواند انجام دهد؛ یک اکوسیستم دیجیتالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. از جمله یک وبسایت سازگار با موبایل با قابلیت تجارت الکترونیک و صفحات رسانههای اجتماعی.
نحوه جذب مشتریان آنلاین را بیاموزید. زمانی که اکوسیستم دیجیتالی شما راه اندازی شد، با استفاده از ابزارهایی مانند تبلیغات فیس بوک یا گوگل ادوردز، چند کمپین ساده راه اندازی کنید تا یاد بگیرید که چگونه ترافیک موردنیاز را با بهای کمتری ایجاد کنید.
سیستمهای فناوری مانند ERP و CRM میتوانند با خودکار کردن عملکردها، بهرهوری را افزایش داده و هزینهها را کاهش دهند.
مشتریان خود را بشناسید
کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از ابزارهایی مانند نظرسنجی آنلاین، برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی رسانههای اجتماعی، مشتریان خود را بهتر درک کنند و از فرصت های فروش سرمایه گذاری کنند.
پیشنهادات خود را شخصی کنید. داده های جمع آوری شده از وب سایت شما، سیستم CRM و سایر منابع می تواند به شما کمک کند محصولات و خدمات خود را مطابق با نیازها و سلیقه مشتریان شخصی سازی کنید.
دیدگاهتان را بنویسید