این بار با دوره دیجیتال برندینگ!
دوره دیجیتال برندینگ برای شما | آگاهی از تکنیک های نوین، برای مدیریت برند
این مطلب رو با سوال شروع می کنم. به نظر شما دیجیتال برندینگ چه ارتباطی با مدیریت برند دارد؟ به نظرتان، هدف دیجیتال برندینگ، فقط افزایش فروش است؟ شما تا چه اندازه با دیجیتال برندینگ، آشنا هستید؟ اگر پاسخی برای این سوالات ندارید، مشکلی نیست. من، زهرا شایق، به شما آموزش خواهم داد که دیجیتال برندینگ چیست و چرا تا این حد حائز اهمیت است. دوره دیجیتال برندینگ من را از دست ندهید.
دیجیتال برندینگ، مدیریت برند
شاید با شنیدن این جمله به یاد مدیریت و زیر شاخه های آن افتاده باشید؛ اما باید بدانید، منظور از این جمله صرفا مدیریت نیست. رشد و توسعه یک بیزینس با میزان شناخته شدن آن در بین مشتریان و افزایش تعداد مشتریان وفادار آن، رابطه مستقیم دارد. هر چقدر که شما به عنوان یک برند در میان مشتریانتان شناخته شده و صاحب سبک باشید، به همان نسبت به برندتان کمک می کنید تا رشد و توسعه پیدا کند. اما دیجیتال برندینگ را تکنیکی برای مدیریت برند می دانند؟
در حقیقت در اینجا، منظور از مدیریت برند، استفاده مفید و کاربردی از ابزارهای دیجیتال و اینترنت برای رشد و توسعه برند است. اینکه یک بیزینس، تا چه حد می تواند از بستر های مجازی برای شناخته شدن هرچه بیشتر بهره ببرد. در حقیقت دیجیتال برندینگ برای این است که کسب و کار ها با بازاریابی آنلاین، بتوانند خیلی سریع تر و بهتر برندشان را به مخاطبین بیشتری معرفی کنند و آن را توسعه دهند. در حقیقت امروز، عدم آشنایی با اهمیت دیجیتال برندینگ، نتیجه ای جز شکست ندارد. اما به نظر شما هدف در برندینگ دیجیتال چیست؟
هدف برندینگ دیجیتال
به کلمه “دیجیتال برندینگ” توجه کنید. وقتی از “digital branding” صحبت می کنیم، در حقیقت به دو مفهوم اشاره داریم. اول “دیجیتال” که مشخصا به بستر های دیجیتال و آنلاین و البته، اینترنت اشاره دارد؛ دوم مفهوم “برندینگ” که به افزایش آگاهی در ارتباط با یک برند از طریق، نام، لوگو، رنگ و … اشاره دارد.
به یاد داشته باشید، هدف از برندینگ دیجیتال، فقط افزایش فروش نیست؛ بلکه این راه، در حقیقت روشی برای افزایش آگاهی از تصویر و سبک برند محسوب می شود. تمامی کارها و اقداماتی که موجب افزایش تعداد مشتریان وفادار می شود.
نتیجه گیری و معرفی دوره دیجیتال برندینگ با من
به طور کلی متوجه شدید، دیجیتال برندینگ در حقیقت، ایجاد ارتباط بین مصرف کننده، محصول و یا خدمت ارائه شده و البته تولید کننده محصول می باشد؛ هدف نیز از این نوع بازاریابی، افزایش آگاهی در ارتباط با یک برند و ماندگار شدن آن در ذهن مخاطبان می باشد.
اما در ارتباط با آموزش دیدن دیجیتال برندینگ، اگر قصد دارید با برندینگ به سبک دیجیتال بیشتر آشنا شوید و یا به دنبال یک منبع کامل از مباحث Digital branding هستید، می توانید از دوره آموزشی من تحت عنوان “دوره دیجیتال برندینگ” استفاده کنید. در این دوره به شکل کاملا تخصصی به ارائه اطلاعاتی در ارتباط با این مبحث پرداخته ام که می توانید از آن ها به صورت کاربردی استفاده نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید