آن روی دیگر تبلیغات

ما در این سلسله برنامه از رادیو شین در مورد نیمهی پنهان صحبت می کنیم. آن روی دیگر تبلیغات در این پادکست منتظر شماست.
تبلغات موفق؟
وقتی بخواین در مورد تبلیغات موفق صحبت کنید و برندی رو به خاطر بیارید چه اسمی به ذهنتون میرسه؟ فکر می کنی تبلیغات موفق برای کسب و کار خودت چی می تونه باشه؟ بدیهیه که اکثر افراد تصور می کنن تبلیغات موفق برای کسب و کارشون می تونه کپی و تقلید از کمپانی های بزرگ باشه. وقتی برای اونا جواب داده چرا برای ما جواب نده؟! اما باید توجه داشت که تبلیغات یک شرکت در سالهای فعالیتش دچار تحول میشه و هر زمانی نیاز به یک نوع تبلیغات داره. نمیشه یک نسخه رو برای تمام تولید محتواهایی که قراره انجام بدید پیچید.
آن روی دیگر تبلیغات برای شما می تونه توجه به نیمهی پنهان وضعیت شرکت شما و موقعیتی باشه که در اون قرار دارید. صرفا توجه به زیبایی و جذابیت بصری تبلیغات محصول و کمپانی شما نمیتونه تضمین کنندهی فروش شما باشه. باید پارامترهای زیادی رو مدنظر قرار بدید و فکر نکنید هزینه کردن و ساخت تیزر و طراحی بیلبورد می تونه همون موفقیتی رو براتون به ارمغان بیاره که کمپانی های بزرگ دارن. تبلیغات باید با توجه به قدمت شرکت شما و پذیرفته شدن برند شما در بازار و سبد محصول شما داره. نمیشه هر کسب و کار بزرگ و جا افتادهای رو با برندینگ قوی و مقبولیت اجتماعی بالا با خودتون مقایسه کنید و سعی کنید پشت سرش حرکت کنید. قدم های بزرگ برداشتن می تونه خسران مادی به دنبال داشته باشه و حتی وجههی برند شما رو در آغاز فعالیت مخدوش کنه.
نظرات و تجربیاتتون در زمینه تبلیغات رو با ما به اشتراک بذارید تا با هماندیشی مسیر موفقیت رو هموارتر کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید